ניהול DAM לאוספים של מורשת ומוזיאונים

פיתרונות עבור שימור דיגיטלי של נכסים תרבות וחומרי מורשת.



איסוף, אירגון ושימור חומרים

אירגון ביעילות של האוספים הדיגיטליים עם מטא-דאטה מלא ועשיר, מיונים וסימונים. ניהול של התהליך המלא, החל מהתיעוד, הניהול והאחסון בארכיון להפצה במערכת אחת מרכזית.

ניתן לאינטגרציה ושילוב עם כל דבר

חבר מערכת ה DAM לכל תוכנת צד שלישי ועבוד בטבעיות עם הקבצים שלך בכלי המועדף עליך. הטמע תמונות ישירות בכל מערכת CMS אינטרנטית, או דחוף הודעות ו/או תוכן לערוצי התמיכה והשיווק שלך וכן לרשתות מדיה חברתית.

חיסכון בזמן עם יכולות אוטומציה

האם לעשות את אותו הדבר שוב ושוב ? עם מערכת DAM של פוטואוור , תוכל ליצור תהליכי עבודה מותאמית אישית ןלהפוך אותם לתהליכים אוטומטיים. יישום מטא-נתונים, עיבוד תמונה, העברת קבצים והרבה יותר פעולות הם פשוטו כמשמעו, במרחק של לחיצה על כפתור אחד.

שימור דיגיטלי של מורשת ותרבות

הפוך את הארכיונים שלך לנגישים באינטרנט והקל על שיתוף הפעולה בין ספרנים דיגיטליים, מוזיאולוגים
טכנולוגים , אוצרים וכל צד שלישי.


דיגיטציה של הארכיונים שלך

המרה של התמונות או כל נכס אחר לפורמט דיגיטלי של כל פריט באוספים שברשותך , ממסמכי הארכיון ועד ליצירות המופת הגדולות ביותר. תאפשר הפצה של האוספים ברחבי העולם בכך שאותם המוצגים הפכו להיות נגישים למבקרים, לסטודנטים ולאקדמאים ולאחרים.

תיוג וארגון של האוספים שלך

שימוש במטא-דאטה וביכולת מיון חזקות , עם כלים כמו
taxonomies כדי להבטיח שכל נכס דיגיטלי מלווה במידע המתאים, בנתוני המקור בתמונות ובתשתיות לשימור דיגיטלי. בזה שהקולקציות שלך מאורגנות ומתוייגות, זה יחסוך זמן לצוות של מציאת הקבצים ואיחזורם.

תהליכי עבודה אוטומטיים

הפוך תהליכים חוזרים ונשנים כגון המרת קבצים, שינוי גודל, הדפסת dpi ועוד. ניהול כפילויות וסילוק שלהם ממערכות אחסון, כך שתמיד תהיה קיימת גירסה נכונה אחת של נכס.

הצגה של הארכיונים שלך

ניתן בקלות להטביע תמונות בוורדפרס, ג'ומלה, eZ publishing או כל כלי CMS אינטרנטי אחר. גש ף תייג , קלוט או הצג את אוסף האינטרנט שלך על נייד או טאבלט עם יישומים עבור iOS ו-Android.

שיתופי פעולה חוצי אירגונים

עבוד יחד עם אנשים מכל סוגי התפקידים בתוך או מחוץ לארגון שלך, כמו מתאמי אירועים, אוצרים או מומחים. הזמינו שיתופי פעולה לפלטפורמת האינטרנט באמצעות אימייל ואשפר רישום הערות ישירות לאוספים.

שליטה מלאה על האוספים שלך

כל האוספים מנוהלים באופן מלא על ידך. השתמש בסמנים ( markers ) כדי לציין את שלב תהליך העבודה של נכסים ספציפיים בכדי להפעיל Webhook או כדי להציג מידע נוסף. השתמש בכלי השוואת התמונות במסך מלא כדי לצפות בעין בגירסה חדה ומפורטת של הנכס.

אינטגרציה והטמעה עם כל פלטרפורמה

הטמעה של תמונות ב-PowerPoint, Word, InDesign, כמו גם וורדפרס, ג'ומלה, EZ publising , EPI server או כל CMS אחר. ניהול פרסום ותפוגה של תוכן או שלילת התוכן לפי דרישה.
ניתן להשתמש ב- RESTful Hypermedia API ליצירת כל מיני סוגים של שילובים לפלטפורמות אחרות.

מעקב מלא של הארכיון הדיגיטלי שלך

האדמין של המערכת , יש לו יכולת ניהול מלאה לתת לכל משתמש DAM רמת גישה מסוימת והמדוייקת שאותו הוא צריך. ניתן לעקוב אחר מי, מה והיכן בוצע כל סוג של שימוש בנכסים הדיגיטליים שלך.

למעלה מ-40 מוזיאונים וארכיונים בעולם עובדים עם היכולות המערכת שלנו למעקב אחר תמונות, אחסון בארכיון והפצה


אתה יכול לסמוך על פלטרפומת הענן שלנו

הפתרון של FotoWare בענן הופך את הנכסים שלך לזמינים בכל מקום ובכל עת תחת שליטה שלך.